Ontwikkel een sterke digitale strategie
Nieuwe markten verkennen, je merk versterken of de ervaring voor je bezoekers verbeteren: wij snappen dat jouw wensen uniek zijn. Bij Eagerly doen we stevig onderzoek en zetten we inzichten in om jouw organisatie te laten groeien.
Met maatwerk zorgen we ervoor dat elke beslissing gebaseerd is op data en past bij jouw lange termijn doelen, om zo een sterke basis te leggen voor jouw digitale strategie.
Marktonderzoek
- Doelgroepanalyse: Inzicht in doelgroep, demografie, gedrag en voorkeuren.
- Concurrentieanalyse: Bestuderen van de sterke en zwakke punten, strategieën en marktpositionering van concurrenten.
- Trendanalyse: Bepalen en evalueren van de huidige markt- en sectortrends.
Bedrijfs- en digitale strategie
- Digitale transformatie: Plannen en beheren van de transitie van analoog naar digitaal.
- Merkstrategie: Bepalen van merkpositionering, waarden en boodschap.
- Klantreis in kaart brengen: De klantervaring verbeteren door alle interacties in kaart te brengen.
- Productstrategie: Bepalen van productfuncties, roadmap en marktkansen.
User Experience (UX) onderzoek
- Gebruikerstesten: Het uitvoeren van usability tests om feedback te verzamelen over de interacties van jouw bezoekers.
- Enquêtes en interviews: Verzamelen van inzichten over jouw bezoekers door helder opgebouwde vraagstellingen.
- A/B-testen: Het vergelijken van verschillende versies van website-onderdelen om te bepalen wat beter werkt.
Analyse en rapportage
- Data analyse: Analyse van bezoekersdata om onderbouwde keuzes te maken.
- KPI-ontwikkeling: Succes meten door het herkennen en bepalen van key performance indicators.