Eagerly

Meer bereiken met je website

Marketing & Analyse

Scherpe communicatie

Rondom je website barst het van de communicatiekanalen. Een heldere contentstrategie (wat gebruik je met welk doel), consistent verhaal en het meten van resultaat dragen bij aan een effectieve inzet van je middelen.
Wij zijn complementair waar nodig. Wij hebben de expertise om je te helpen met marketing en analyses.

Geke Bosch

Contentmarketing

Een nieuwe website vullen is enorm veel werk. Zeker als je content creëert die creatief is, gevonden moet worden door zoekmachines, aansluit bij je doelgroep én toegankelijk is. Wij helpen graag met:

  • Tekstschrijven en contentproductie (video, data/explainer visuals/infographics, fotografie).
  • Een schrijfwijzer-bootcamp waarin we je alle handvatten geven om je site met creatieve, converterende content te versterken.
  • Analyse van bestaande content, analyse op conversie en gerichte feedback.
  • Praktische uitleg hoe je AI efficiënt inzet voor je contentproductie.
Geke Bosch

Social Strategy

Zet je sociale media consistent in, met een voorbedachte strategie? Wij helpen je graag meer uit je social media-kanalen te halen. We maken samen een strategie, daarnaast helpen we je met formats voor design-programma’s als Figma/Canva, een schrijfwijzer (met informatie als tone-of-voice, do’s en dont’s) en een korte training waarin wij je wegwijs maken binnen het designprogramma. Vanaf dat moment ga je structureel, consistent posten, gericht op resultaat.

Dashboards voor datagedreven doorontwikkeling

Meten is weten. Bepaal heldere meetdoelen met behulp van onze data-specialist om te ontdekken hoe je website wordt gebruikt. Op basis van de geformuleerde KPI’s richten we vervolgens een dashboard in. Dat kan in Google Analytics 4, Google Looker Studio of in Matomo, het privacy-vriendelijke alternatief van Google Analytics. We optimaliseren je website en voorzien call-to-actions van triggers waarmee we de klantreis inzichtelijk maken op in- en uitstapmomenten.

Lees meer over ons meetplan
Geke Bosch

Google Analytics en privacy-vriendelijk alternatief Matomo

Met de komst van Google Analytics 4 is de Analytics markt eindelijk een beetje in beweging gekomen. Weet je je geen raad met de nieuwe tool? Boek dan de Google Analytics 4 Mini Masterclass. 

Wil je de privacy van je bezoekers beter beschermen, ruil Google Analytics dan in voor Matomo (wat ‘fatsoenlijk’ betekent in het Japans). Met Matomo is de data die je verzamelt van jou en niet van een derde partij én kan je zonder cookies meten. Daarnaast biedt Matomo meer: een eigen tag manager, Hotjar-achtige heatmaps en dashboarding.

Klop bij ons aan om Universal Analytics over te zetten naar GA4, Matomo op te zetten of laat je online of incompany bijscholen door onze data-specialist.

Lees meer over Matomo