Stories
Algolia: Verbeter de zoekfunctie op je website
Met goede zoekfunctionaliteiten, zoals typo-tolerantie, synoniem-herkenning en autocomplete, vinden gebruikers met Algolia sneller relevante informatie.
Recap Meetup: inclusiviteit door Martin van Engel
Met behulp van confronterende voorbeelden en uitdagende vragen hield Martin van Engel ons een spiegel voor: Hoe inclusief ben je nou echt?
Recap Meetup: alles over je online voetafdruk door Roots Digital
Hoe verklein je jouw online ecologische voetafdruk op persoonlijk vlak, maar ook op bedrijfsniveau? Tijdens onze Meetup vertelden Jan van Dam en Robey de Jong van Roots Digital er alles over.
WCAG: Toegankelijke website én toegankelijke teksten, zo doe je dat
Een toegankelijke website én toegankelijke content. Vanaf juni 2025 moeten alle e-commerce websites in Nederland digitaal toegankelijk zijn.
Recap Meetup: waarom toegankelijkheid broodnodig is door Accessibility.nl
Veron Wormeester en ervaringsdeskundige Rik Wouters van Accessibility.nl vertelden in hun presentatie op onze Meetup alles over het belang van toegankelijkheid en user tests.
Matomo: Privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics
Een andere grote speler in het veld van data-analyse, die wél rekening houdt met AVG: Matomo.
Brand sessie: Op zoek naar jouw merkidentiteit
Jouw marketingmix ontwikkelen begint bij jouw merk ontwikkelen. Samen met jouw team verkrijgen we inzicht in jouw merk.
Dark Mode: Goed voor toegankelijkheid, je ogen, slaap én milieu
Ga je aan de slag met toegankelijkheid voor je website? Denk dan ook eens aan een dark mode.
WCAG: Hoogste tijd voor digitale toegankelijkheid
Hoogste tijd voor digitale toegankelijkheid: Volgens de Europese richtlijnen moeten alle e-commerce websites in Nederland vanaf juli 2025 voor iedereen toegankelijk zijn.