Eagerly

Een doorkijkje naar 2023

Lessen voor meer werkplezier

Lessen voor meer werkplezier
Diogo Duque Paula
030 785 3179info@eagerly.nl

Werkplezier is onze allerbelangrijkste bestaansreden. Om dat plezier te vergroten, zijn we in 2022 gestart met een roadmap naar zinvol werk. Eenvoudiger waar nodig en uitdagender waar mogelijk. Door processen opnieuw in te richten en tools te omarmen die daarop aansluiten.

Graag nemen we jullie mee in onze belangrijkste uitgangspunten en hoe wij die in 2023 willen aanpakken. Een scherpe focus op “waar we het voor doen” helpt ons (en misschien ook jou) om kloppende keuzes te maken. Hoewel elke verandering veel tijd kost, ervaren we dat onze aanpak werkt. Elk stapje leidt naar een sfeer die steeds aantrekkelijker wordt. Voor zowel onze werknemers als de mooie merken die we bedienen. Onze positive vibes geven ons energie, hopelijk werkt dit aanstekelijk.

Werken met plezier

Investeer in het team

Wij streven naar een optimale samenwerking. Dat is lastig – ook omdat ons team steeds uitbreidt met vers talent en nieuwe disciplines. Hoewel elke verandering tijd kost, ervaren we dat onze aanpak werkt. Elk stapje leidt naar een sfeer die steeds aantrekkelijker wordt. Voor zowel onze werknemers als de mooie merken die we bedienen.

Op teamdagen verbinden we expertise
Op teamdagen verbinden we expertise
Op teamdagen verbinden we expertise
Zoeken we met een open blik naar oplossingen
Kennis die we valideren met onze product owners
Kennis die we valideren met onze product owners

Meetups

Deel waardevolle inzichten

Tuurlijk het kost tijd, maar onze externe events geven ons zoveel energie, dat we het er graag voor over hebben. Neem onze meetup van afgelopen najaar. Met als thema: data als bron van inzichten voor duurzame doorontwikkelingen – en hoe dat in de praktijk brengen. Wat ons betreft een bron van inspirerende verhalen en frisse ideeën.

Blik terug
SCRUM cursus met onze buddies van Hike
SCRUM cursus met onze buddies van Hike

Ontwikkeltijd

Verbeteren kan en mag altijd

In een snel veranderende digitale wereld, is het zaak om kennis en kunde up-to-date te houden. Daarom krijgen we allemaal budget (moneys én uren) om te investeren in onszelf. Voor het aanleren van nieuwe werkwijzen en technieken, of om tools aan te schaffen die het werk makkelijker en leuker maken.

Teamuitjes

Work hard, play hard!

Gaat alles dan constant over projecten? Stiekem wel. Als je mag werken voor poppodia, bioscopen, theaters, scholen en alles dat het leven een beetje kleur geeft, dan kom je daar met liefde je bed voor uit. Ter bescherming hebben we een streng storingsprotocol en een liefdevolle fun-commisie.

Die laatste organiseert vanalles om te kunnen ontladen. Van een wekelijks rondje lopen met iemand uit een ander team, tot de maandelijkse filmavond en een jaarlijkse weekender. Zodat we elkaar in een ongedwongen setting op een andere manier leren kennen.

Zin om bij ons te komen werken?

Komt dat even uit! Wij zoeken een frontender vloeiend in Javascript, CSS en HTML. Een vis in het water van maatwerk WordPress-templates met zin om te pionieren in React en Headless (mond dicht tegen backend).

Join ons team

Wees eager

Creëer uitgesproken digitale ervaringen

Wij werken voor merken die de wereld mooier maken. Een live sector in een snel veranderende wereld. Cultuur met (inter)nationale ambitie. Educatie voor een tech savvy generatie. Organisaties met impact.

Daarom spreken wij ook nooit van eindgebruikers – maar van bezoekers. Onze ambitie is om online eenzelfde beleving te bieden als wanneer je de venue binnen loopt. We meten continu welke behoefte er leeft, en hoe we die in 3 klikken online beschikbaar maken.

FilmClub

Samen kom je verder

Wat doe je als groeiende ambities in de weg staan van de risico’s om grote, risicovolle investeringen te doen? Dan deel je expertise en budgetten met conculega’s. Zodoende ontwikkelden wij een format voor samenwerkende bioscopen in Amsterdam, Rotterdam, Leiden en Haarlem.

Uiteraard met voor iedereen een herkenbare voorkant. Het resultaat? “Een vuist naar de Haan.” Oftewel een motor functionaliteiten die we voor een enkele, relatief kleine organisatie nooit hadden kunnen realiseren. Wat ons betreft het gouden ei voor meer opdrachtgevers met een grotere ambitie dan budget; welkom bij Eagerly!

Bekijk de case

Nederlands Dans Theater

Maak ruimte voor nieuwe ideeën

Ingegeven door het succes waarmee “met 42 livestreams meer dan 45 duizend bezoekers bereikt werden in 93 landen” is NDT op zoek gegaan naar een breder verhaal. Zo werd het idee van ‘simpel’ tickets verkopen in context geplaatst van educatie en creatieve input van het eigen gezelschap.

Een herpositionering die door The Others is gevat in een print-mined huisstijl en wij hebben vertaald naar een refresh van de bestaande site.

TivoliVredenburg

Ga voor duurzame (door)ontwikkeling

Toen Tivoli nog aan de Oudegracht zat (opa vertelt) daagden hun marketeers ons uit om een site te bouwen die offline en online samenbrengt. Met twee developers en een beamer toverden we een social feed op een scherm. Nu, vele jaren en een verhuizing verder, zijn we nog steeds trots partner van de vijf biotopen die samen TivoliVredenburg heten.

Inmiddels zijn we allebei een stuk professioneler, maar in de kern gelijk. Zo hebben we dat scherm uitgebouwd tot wayfinding (je weet wel, die TV’s die je de weg wijzen en waar je contextuele tips op vindt) vanuit een onveranderd principe: het constant willen leren van en het inspelen op de behoeftes van bezoekers.

VNPF

Vers werk = leuk werk

Daag elkaar uit en verras

Naast die grotere samenwerkingsverbanden en trouwe partnerships, worden we dolgelukkig van elke nieuwe uitdaging. Want juist dankzij onze jarenlange ervaring hoeven wij niet steeds opnieuw het wiel uit te vinden.

Dat geeft ons de ruimte om de vraag achter de vraag te ontdekken. Zo leveren wij maatwerk waarmee wij opdrachtgevers ontzien, bezoekers gelukkig maken en uiteindelijk zelf elke dag afsluiten met een voldaan gevoel.

ABW
ABW
ABW
ANJA

Constant in ontwikkeling

Werk dat het verschil maakt

Is dat het hele verhaal? Welnee. Wij werken voor een veelvoud aan mooie merken dan waar hierboven ruimte voor is. En geregeld denken we: dit is het delen waard. Omdat we belangrijke lessen opdoen in een sprint of een project live zetten dat we van de daken willen schreeuwen.

Volg ons voor relevante updates en grasduin door het werk waar we trots op zijn: